اشوان در تبلیغات مترو تهران

تبلیغات مترو تهران

حمل‌ و نقل ریلی کشور سالیانه حدود ۳۰ میلیون مسافر را در سراسر کشور جابه‌جا می‌کنند. ایستگاه‌های قطار از مهم‌ترین مراکز جابه‌جایی بین شهری مسافران هستند و روزانه ده‌ها هزار نفر مسافر را پذیرا می‌باشند. ایستگاه‌های مترو نیز جزء پرترددترین فضاهای حمل ‌و نقل درون شهری به حساب می‌آیند، برای مثال در کلانشهر تهران به طور متوسط روزانه ۴ میلیون مسافر از طریق مترو جابه‌جا می‌شوند؛ بنابراین ایستگاه‌های راه آهن و مترو از ظرفیت بالایی برای جلب توجه مخاطبان برخوردارند. با توجه به استفاده اقشار مختلف مردم از راه آهن و مترو  این شیوه یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای تبلیغ کالاهای مصرفی و خدمات است چرا که روزانه هزاران نفر آگهی‌های تبلیغاتی قرار گرفته در ایستگاه‌های قطار را مشاهده می‌کنند. با این حساب می‌توان گفت صاحبان کالا و خدمات می‌توانند از فرصت‌های تبلیغاتی بی‌نظیری که در این ایستگاه‌ها وجود دارد بهره ببرند.
از این رو فروشگاه اینترنتی اشوان بر آن شد که تبلیغات محصول میز همراه خود را، با توجه به تنوع کاربردی در قالب عکس – به عنوان میز لپ تاپ، میز مطالعه، میز غذاخوری و میز نماز – در واگن های یکی از خطوط پرتردد مترو در معرض دید عموم قرار دهد.

تبلیغات این شرکت در تاریخ سی تیر تا سی مرداد ماه سال ۱۳۹۷ در خط تجریش – کهریزک  اکران و با استقبال خوبی از جانب مردم مواجه گردید.

 

اشوان
دی 1, 1396
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.