قوانین خرید از فروشگاه اشوان


توجه شما مشتریان عزیز وبسایت فروشگاهی اشوان را به پاره ای از قوانین جلب می نماییم تا سبب تسهیل در روند خرید شما عزیزان باشد:

۱) این وبسایت ، کیفیت بالای کالاهای خود را تضمین نموده و در این راستا گارانتی ۷ روزه همراه خرید به شما اعطا می نماید.
۲) در وبسایت ما امکان افزودن آدرسی جز آدرس خریدار ، جهت تحویل کالا ، تعبیه شده و این امکان را می دهد تا شما عزیزان خرید خود را به آدرس شخص دیگری ارسال نمایید.
۳) کالای تحویلی را قبل ازپرداخت وجه در محل، بررسی نموده و در صورت معیوب بودن ، ابتدا با شماره تلفن های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید و مراتب را به کارشناسان ما اطلاع دهید و سپس با هماهنگی کارشناسان ما ، آن را به تحویل دهنده کالا عودت دهید.
۴) قبل از پرداخت وجه ، رسید تحویل کالا را که تحویل دهنده ما به شما می دهد امضا نموده و سپس اقدام به پرداخت نمایید.
۵) جهت اطمینان و آشنایی بیشتر از ابعاد مختلف ویژگی های کالاهای موجود در سایت می توانید توسط چت آنلاین فعال در سایت از مشاوران فروشگاه ما کمک بگیرید.
۶) کالای فروخته شده ، به هیچ عنوان عودت پذیر نیست ، لطفا قبل از فشردن دکمه ثبت سفارش از خرید خود مطمئن گردید.
۷) قبل از خرید کالا ، رنگ و جنس و قیمت و …. را بررسی نموده و سپس اقدام به خرید نمایید زیرا کالای خریداری شده ، تعویض نمی گردد.
۸) فروشگاه اشوان جهت رفاه حال مشتریان خود ، گیفت نمودن کالا را برعهده گرفته تا کالای خریداری شده شما را به صورت کادوشده به عزیزان شما به صورت هدیه ای زیبا و دلنشین اعطا نماید.
۹) لازم به ذکر است ، فروشگاه اشوان قیمتها و نحوه اعمال مالیات بر ارزش افزوده کالاها را طبق ضوابط و قوانین کشور اعمال نموده است.
۱۰) جهت مطلع گشتن از جشنواره های فروشگاه اشوان و دریافت کد تخفیف در حین اجرای این جشنواره ها ، توصیه می گردد با فواصل زمانی کمتر از این وبسایت فروشگاهی بازدید فرمایید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.